sobota, 6 lutego 2010

Creativ Blogger


Zostałam ostatnio wytypowana przez Jadzię na Creativ Blogger, także dziś to ja napiszę 7 prawd o sobie :)


1. Jestem kurą domową, ale nie udomowioną :) Lubię sprzątać i gotować :) Do tego stopnia, że jak coś leży nie na swoim miejscu, to zaraz to wynoszę, czy przenoszę. Książki układam od największej do najmniejszej, a ubrania w szafie mam popowieszane kolorystycznie od jasnych do ciemnych. Czasami oczywiście odpuszczę i nie posprzątam, ale bardzo rzadko ;P Co do gotowania, to muszę się przyznać, że bardzo często gotuję za dużo i chłopaki (mój boo i jego brat z którymi mieszkam) nie są w stanie zjeść wszystkiego. Piekę też placuszki, najczęściej w czwartki gdy mam wolne, w czwartki też gotuję na następne dwa dni :P W razie jak bym nie miała czasu ugotować w piątek czy sobotę :)
A co jest najśmieszniejsze ? Jak mieszkałam z mamą i dzieliłam pokój z siostrą, to biedna wiecznie mnie musiała gonić do sprzątania, a nie zawsze jej się to udawało ;) Do kuchni też nie wchodziłam, męczyło mnie gotowanie na Wigilię, wolałam już posprzątać mieszkanie :)
2. Marzę o dziecku. W wieku 15 lat zapragnęłam mieć dziecko, szczególnie córeczkę i pragnę jej do dziś :) W niedalekiej przyszłości chciałabym mieć 4 dzieci, dom i męża :) Marzę też o ślubie, takim na 150 osób z mnóstwem kwiatów , okrągłymi stolikami i piękną białą suknią :) Chciałabym mieszkać w kamienicy z wielkimi pokojami, drzwiami i oknami, oczywiście sama bym ją urządziła ;) To chyba na tyle co do marzeń :)
3. Mam kilka fobii. Mn. boję się pająków, krzyczę i uciekam gdy je widzę, a muszę Wam powiedzieć, że w Szwajcarii są na prawdę duże pająki. Wydaje mi się też, że wszystkie spodnie mam za krótkie, to chyba jeszcze z czasów dzwonów, a ja byłam bardzo wysokim dzieckiem :D Boję się duchów. A moją najgorszą fobią i rzeczą której się boję to spocony murzyn z siekierą. Nie jestem rasistką, ale kiedyś widziałam takiego w horrorze i od tej pory się boję, że pewnej nocy taki przyjemniaczek rozwali mi swoją siekierą drzwi
4. Uwielbiam ustawiać ludzi, rządzić i mówić im co mają robić, nie uważam tego za zaletę, ale jak już mam pisać całą prawdę, to piszę ;) Sprawdzam też czy chłopaki dobrze pozmywali czy odkurzyli. A jak zrobią to źle, to zaraz im to wytykam ;P
5. Kocham czytać książki, czytam wszędzie w pociągu, autobusie, na przerwie w pracy, cierpi na tym mój żołądek, bo nie mam czasu zjeść ;) Niektóre z książek czytam po 2 lub 3 razy, ponieważ w Szwajcarii nie mam ich za dużo. Ale zawsze nadrabiam to podczas wizyt w Polsce i zwożę tyle ile mogę ;)
6. Nie potrafię oszczędzać, wydaję każdy grosz, każdy napiwek przeznaczam na gazety o modzie i nową biżuterię ;) A moja wypłata rozchodzi się w tempie ekspresowym i sama nawet nie wiem na co wydaję ;)
7. Lubię zapisywać cytaty z książek, filmów, piosenek. Wcześniej pisałam też pamiętnik, zbierałam wpisy od znajomych, zapisywałam wszystko co mi się spodobało, a od niedawna zapisuję na moim komputerze każde zdjęcie które mi się spodoba, czy to modowe, czy wystroju wnętrza. Sama również bardzo lubię pisać wiersze i robić zdjęcia ;)


I to chyba tyle na mój temat ;) Jako kontynuatorki wyznaczam Kingę - oraz Pi.siulę - ;)

17 komentarzy:

  1. szybciutko napisałaś :) widzę,że nie tylko ja się boję duchów ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o punk 2 życzę Ci z całego serca żeby się spełnił:)Ahh te pająki też się ich boje ale jak jakiegoś widzę nie zabijam nie potrafię nakładam wielką skarpetę na rękę znajduje jakąś gazetę i wyrzucam je na dwór :Poj oszczędzanie tez z tym u mnie ciężko bo zawsze coś zobaczę w sklepie i muszę to mieć to już jest choroba:/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za wyróznienie, bardzo mi miło ;) czytając twoje dziesiątke zauważam ze dośc sporo nas łączy, ja takze od jakiegoś czasu pragne dziecka, ale niestety nie jest to jeszcze do zrealizowania, ale na pewno nie zostane matką w wieku 30, to dotyczy najblizszych 7,8 lat ;) Także chciałabym mieszkanie w starej kamienicy, np. na starowce w gdansku, sa tam piekne kamieniczki z gankami i schodkami, obrosnietymi bluszczem i kolejne to pająki, to straszna fobia, wpadam w płacz i w panike, gdy je widze... ale fobia dotyczy naszczescie tych wiekszych, zwykle zwane przeze mnie 'chudonogimi' nie działaja na mnie, ale oczywiście nie przpadam za nimi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze ze zabawa dopadla wszystkich juz;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja je zawszę nazywałam ,,Modelkami,,nie wiem czemu może przez te długie chude nóżki ;)ha

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes jak ja, tzn odnosnie sprzatania, wszystko musi mies swoje miejsce w domu i oczywiscie w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może byś chciała do mnie przyjśc pogotowac ;p ja lubie gotować ale weny nie mam :) fajnie było poczytać o tobie 7 prawd, wydajesz się bardzo sympatyczną osóbką :) a i życze ci takiej rodzinki jak sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też marzę o mieszkaniu w kaminicy :)
    I boję się pająków BRRR

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za komentarze, a szczególnie Kajko i Lineczka :))) Kochane jesteście :)
    Jeśli chodzi o duchy i potwory to raz tak się bałam po filmie, że mój chłopak musiał siedzieć ze mną w łazience gdy ja brałam prysznic!
    Pająków nie na widzę i nawet w pracy gdy jakiegoś zobaczę to krzyczę i uciekam, moja szefowa się ze mnie śmieje zawsze, łapie go i udaje że na mnie rzuca! Wariatka :))) haha
    Ewelko, nie wszystkich jeszcze, nie wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje:*
    ooo sprzatanie to zdecydownie nie moj konik xD

    OdpowiedzUsuń
  11. ymm ciekawych rzeczy można się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. po przeczytaniu stwierdzam ze jestes bardzo a bardzo interesującą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo szczere i fajne wypowiedzi. Tak to chyba jest, że "na swoim" bardziej jakoś przywiązujemy wagę do gotowania, sprzątania, itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. whoooaa...
    congrats for the awards!!
    =D

    xoxo

    www.greatmariska.blogspot.com
    www.greatmariska.blogspot.com
    www.greatmariska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spocony murzyn z siekierą wymiata ;D
    Ja się duchów też boję, tak samo pająków brrrrr ;) Bobaska życzę w niedalekiej przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozpisałaś się nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)