sobota, 20 marca 2010

Wróciłam :)

Nie było mnie troszkę, ale to wszystko było spowodowane wyjazdem do Anglii i brakiem czasu na pisanie nowych postów. Jestem jednak i nadrabiam zaległości, zdjęć nie przywiozłam za dużo, ale za to mam pełną walizkę nowych ciuchów, więc mam nadzieję, że uda mi się pisać posty i wklejać nowe foty częściej ;)

Zdjęcia z pierwszego dnia zakupów ;) ...i moja torba wymarzona :) tadaaa ;D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicja z sis

ja z mam


kurtka-tally weijl
legi-new yorker
tunika-h&m
buty, szal-primark
torba-tesco
okulary-festyn w Szwajcarii
pierścionki, bransoletka-h&m
kolczyki-yendi

13 komentarzy:

  1. fajny pasiak! A twoja mama wygląda bosko i nie jak mama tylko jak siostra!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Miło Cię "widzieć" z powrotem :)) Super wyglądasz na tych fotkach, ale Twoja mama wymiata :) SUPER STYL! Czekam na większe/wyraźniejsze zdjęcie torby :)) Zapowiada się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ło! Twoja mama jak młodziutko! i swietnie się ubrała :). widać styl jest dziedziczny :).

    i jeszcze ciekawa co tam przywiozłaś, hihi :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przeczytałam podpisu pod zdjęciem z mamą i pomyślałam: "o jeszcze jedna siostra, jak fajnie ubrana". potem się patrzę, a tu mama! jaka młoda i modnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie świetnie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja mama świetnie wygląda, ty też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie :D piękniasta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję w imieniu mamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też chcę jechać do Anglii na zakupy. :) czy Ty nie masz aby za dobrze? :P

    PS. Twoja mama nie wygląda na posiadanie dorosłej córki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądacie :) wszystkie trzy :D !

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie trzy udane ;D a mamę na prawdę masz młodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kingaaaa-mam, mam :)
    Jadźka- mamuśka nie taka młoda, ale dobrze się trzyma ;p hahah

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)