wtorek, 24 sierpnia 2010

Crazy ;)

Dwa posty, dwa dni pod rząd to istne szaleństwo jeśli chodzi o mój blog, tym bardziej że ostatnio notki pojawiały się bardzo rzadko :) Ale ok, każdy ma prawo czasem zaszaleć ;)




Two new notes in two days it's a lil bit crazy if we are talking about my blog, but everybody got rights to be crazy sometime :)






Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


top- H&M
shorts- Lee & DIY
shoes- Clockhouse
sweater- Primark
ring, neckles- H&M
bag- Orsay

29 komentarzy:

  1. hei ta torba jest odjechana! jakos nic jescze w zyciu nie kupilam w orsay.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, że masz genialne buty? :)


    oby jak najwięcej takich szaleństw!

    OdpowiedzUsuń
  3. a zakochałam się w Twojej biżuterii, samej, wykonując hand made, raczej ciężko zrobić coś takiego, ale zawsze pozostają sieciówki :) a ostatnio właśnie strasznie podobają mi się takie turkusy :Da najlepiej afrykańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz cuuuudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik mnie zachwycił, super szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :P
    Świetny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, super wyglądasz w tym zestawie i ładnie Ci w związanych włosach, a torba to genialny zakup!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba rzadzi :) Mimo, ze nie przepadam za Orsay'em :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy nie ugotowałaś się w tych butach latem? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne buty !:))
    Az sprawdze w naszym C&A :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie komentarze! :)


    Panna S- ja też tam rzadko chodzę, ale jak widać czasem można znaleźć coś fajnego :)

    kingaaaa- wiem ;P

    Natalia- ja też nie :)

    Monika- dziś wcale nie było aż tak gorąco, musiałam nawet ramoneskę założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wcale nie jestem złośliwa, ale nie ma czegoś takiego jak OrsEy tylko OrsAy :)


    Naszyjnik wprost powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i want that shoes! nice pic :)




    Jess from Taiwan.

    OdpowiedzUsuń
  14. masz w sobie taki niewymuszony luz...i dar tworzenia wyjątkowych zestawów z wydawać by się mogło ,prostych rzeczy...
    dla mnie jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. troszkę mnie nie było i widzę, że wstawiłaś kilka bardzo fajnych zestawów ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wracajac do tel :) tez mam N95 i wkurza mnie do granic mozliwosci!!! nadejdzie taki dzien, ze wyladuje na scianie :) przynoszac mi tym samym ulge :)jedyny pozytek :) no ale nie odbiegajac od sedna sprawy ... tak niestety wiesza sie ;/ jedyne pocieszenie ze nie az tak jak N95 :) ide sie odkacowywac :) milego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja zazdroszcze tego naszyjnika!!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. great photos and lovely outfit!! i adore your bag and accessories!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego ja nie widzilam tego pieknego pierscionka w Hmie boski.

    P.S pierscionek o ktory pytalas u mnie jest oczywiscie z niezawodnego Primarka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty mi sie bardzo podobaja

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podobaja Twoje kozaki!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. buty urzekają, poprzedniczki maja racje!
    i wspanialy pierscionek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pozytywnie tu u Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)