poniedziałek, 25 października 2010

Sleeping Beauty

O tym, że Kasia jest czarodziejką miałyście okazję się już przekonać parę razy, ale zdjęcia które przed chwilą dostałam są tak piękne, że nie mogłam się nimi nie podzielić z Wami! ;)


You allready know that Kasia is a fairy, but pictures witch I just got are so beautiful, that I couldent stop myself to show them to You :)



















































pictures: Katarzyna Wojciechowska
model,costume, make up- me



I'm wearing:

dress- my sisters Primark
belt- Primark
ring- H&M
bracalet- C&A

22 komentarze:

  1. zdjęcia są ok, ale niestety jesteś mistrzynią tylko jednej miny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy-a może Ty pokażesz swoje miny ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite fotki !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia;)!! Naprawdę magiczne!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takiej Kasi to tylko pozazdrościć. fantastyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem oczarowana tymi zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, takie bajkowe

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wow wow... jestem pod wrazieniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sceneria i fotki :)
    Najbardziej podobają mi się te gdzie widoczny jest cień koronki - są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu bajka! Sceneria i te cienie, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Istna bajka, wyglądasz pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście przecudne te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)