czwartek, 19 kwietnia 2012

Lookof the day: red, black and flowers

Mam ochotę na soczyste żółcie, zielenie, piękne mocne odcienie różu, albo na delikatne mięty, fiolety, cytrynki, ale pogoda nadal nie dopisuje więc zadowoliłam się czerwienią w połączeniu z czernią i ludowym bukietem kwiatów ;) Mam nadzieję że się Wam podoba, bo mnie połączenie ramoneski z ludową chustą i czerwoną sukienką całkowicie urzekło ;)
Całuję Sara

















jacket- Tally Weijl
dress- H&M
bag- H&M
shawl- H&M
earrings- Orsay
glasses- Reserved
shoes- H&M



26 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie!! podoba mi się każdy szczegół:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sara, jesteś śliczna :)
    Podglądałam Twojego bloga jeszcze kiedy nie byłaś na YT.
    Teraz zaglądam tutaj i na YT.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój a'la Radzka ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy wyglądam jak Radzka ? Czy piszesz tak dlatego, że mam ludową chustę ? ;)

      Usuń
  4. super look bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja, jestem na tak. :-) zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja wszystko bardzo mi się podoba, szczególnie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny outfit, świetne dobranie kolorów, a chusta boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie :) śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki są świetne, mnie też ogarnął szał na sowy i kupiłam sobie naszyjnik z sową;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneska świetnie wygląda w połączeniu z 'ludową' chustą w kwiatki. Sukienka ma piękny i delikatny krój a pasek świetnie podkreśla twoją figurę.Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoją "ludową" chustę - pięknie zdobi każdą stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mi się podoba takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna chusta ! Strasznie mi się podoba ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Byle pogoda szybko się poprawiła, bo i ja mam ochotę na bardziej soczyste kolory...

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama bym się tak ubrała... Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. całość świetna, uwielbiam takie połączenia, a chusta pasuje tu idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz juz dlugie wlosy! pieknie wygladasz i ta sukienka idealnie na tobie lezy!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie ogladac Twoje stylizacje, masz oryginalny styl ktory Cie wyroznia a zarazem inspiruje innych :)
    zapraszam do mnie i pozdrawiam z Manchesteru :))

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że u Ciebie też króluje soczysta czerwień. piękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz cudowne widoki za plecami, zielone góry, lasy, aż pozazdrościć ;), ja tęsknie za takimi, za to mam same jeziora i niziny ;P!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle nudno i zwyczajnie jak połowa Polski (tudzież, w Twoim wypadku Szwajcarii). Nie jest to złośliwość, lecz miesięczna obserwacja. Zaszalej kiedyś, oderwij się od stereotypów, bo masz potencjał, ale w ogóle go nie wykorzystujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mieszkasz w Szwajcarii, albo byłaś tu chociaż, że wiesz jak ubierają się tu ludzie na co dzień ? ;)
      Mi taki styl odpowiada i nie mam zamiaru go zmieniać i udawać kogoś kim nie jestem ;) Pozdrawiam Sara

      Usuń
  23. ładnie Ci w czerwonym :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie - masz typ urody któemu będą pasować i pastele i wyraziśte kolory:) jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)