niedziela, 10 czerwca 2012

You know that I'm no good....

Bluzka z baskinką marzyła mi się od jakiegoś czasu, polowałam na tą z H&M, ale nie udało mi się jej zdobyć. Z pomocą przyszedł sklep JestesModna który ma w swojej ofercie wiele ciekawych rzeczy i między innymi baskinki. Ja wybrałam białą ponieważ będzie idealnie pasowała do drugiej rzeczy którą dostałam od tego sklepu, ale o tym na razie cicho :)
Top połączyłam z marynarką ze sklepu Mosquito dostępną w wielu kolorach oraz moim nowym nabytkiem, spodniami z Reserved, które jak tylko zobaczyłam na wieszaku, wiedziałam że muszą być moje! :)
Do tego torebka, prezent od babci i buty, prezent od rodziców :)
Mam nadzieję że się Wam podoba! ;)


















blazer-Mosquito
top-JestesModna
pants- Reserved
shoes- Primark
bag- Mohito
sunnies- H&M
watch- Swatch
bracelets- H&M

31 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz kochana <3 <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny zestaw, przepięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love color your pants! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, ale pod białe rzeczy sugerowałabym cielisty stanik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeejki, świetnie wyglądasz! boski kolor mają gacie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamówiłam tą baskinkę i odesłałam bo przeraziła mnie jakość materiału :(
    Spodnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw , typowo letnie świeże kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie baskinka dodaje Ci trochę kg w biodra niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja, kolory świetne, a spodnie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz pięknie i niezwykle świeżo, a torebunia jest wprost magiczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzka ! Masz świetny styl ! Jestem pod wielkim wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Załóż do tego beżowy stanik, bo biały przebija :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś prześliczna!baskinka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez stwierdzam ze taka bluzka strasznie pogrubia uda , ale ogólnie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O Mamo! Jak spojrzałam na pierwsze zdjęcie to pomyślałam, że jesteś w ciąży. Ta bluzka jest za krótka, a ta pseudobaskinka-falbana robi dziwne proporcje Twojej figurze - króciutki tułów i szerokie biodra. Wyglądasz jak osoba o figurze wiolonczeli. Do tego dekolt bluzki skraca Ci szyję. W porównaniu z wcześniejszymi stylizacjami jest źle. Nie wiem, czy współpracujesz z tym sklepem, czy też nie, ale te ubrania od nich Ci nie służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tak uwazam. Sara jestes piekna kobietka ale niekorzystnie wygladasz w tej blucze. ona chyba jest popostu za krotka na ciebie. I biodra masz w niej ogromne. wiesz ze cie uwielbiam i kocham twoj styl i mozesz d amnie mowic o czarnej d..... a itak z przyjemnoscia bym cie ogladala i sluchaa na ytube tuniesttey nie jest dobrze . a sopodnie mam takie ame !!

      Usuń
  16. rewelacja! spodnie mają cudowny kolorek :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się połączenie kolorów :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woah! Ι'm really loving the template/theme of this site. It's simple, yet еffective.
    A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between usability and visual appeal. I must say that you've done a great
    jοb with thiѕ. Αdditionallу, the blog loads very
    fast for mе on Internet exploгer.
    Outstanding Βlog!

    Mу webpage :: make breasts larger

    OdpowiedzUsuń
  19. Greetings from Florida! Ι'm bored at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I enjoy the knowledge you provide here and can't wаit to tаke a look when I get home.
    I'm surprised at how fast your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WIFI, just 3G .

    . Anyhow, good blog!

    Hеre іs mу ρage :: lose belly fat fast

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi thеге! Thiѕ poѕt couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

    My site: best way to lose belly fat fast

    OdpowiedzUsuń
  21. Hоwdy! I know this is kinda off tоρіc
    but I'd figured I'd aѕk. Would you be interesteԁ in еxсhanging links or mаybe guest authoгing a blοg aгticle or ѵice-vегѕa?

    My ѕite discusseѕ a lot of the same topіcs as yours and I belіeve wе could greatly bеnefit
    from each other. If you're interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you! Great blog by the way!

    Look at my blog post 24 hour Emergency Locksmiths in Solihull

    OdpowiedzUsuń
  22. Heya are using Worԁpresѕ for youг
    site platform? I'm new to the blog world but I'm tryіng to gеt started and сreate
    my oωn. Do you гequire аny сoԁing knowledgе
    to make уouг own blog? Any help would bе
    really aρpreciated!

    Also visit my website i love brum

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)