piątek, 23 listopada 2012

Your song...

Jeśli zajrzycie do mojego mieszkania, od razu zauważycie, że wprost uwielbiam dzikie zwierzyny, nie mówię oczywiście o wypchanym łosiu, czy reniferze, ale w swojej kolekcji mam świeczkę sowę, drewnianego konia czy figurkę jeżyków. Największą miłością pałam jednak do świeczki w kształcie głowy jelenia i srebrnego świecznika jelenia. Nie wiem dlaczego, ale wprost uwielbiam to zwierze :)
Dlatego niech Was nie dziwi zatem sweter z jeleniem, kupiłam go rok temu, ale chyba nigdy mi się nie znudzi, uwielbiam łączyć go ze spódnicami, przełamuje wtedy tą "sztywność" spódnicy i cały set nabiera wesołego charakteru.
Ogromną inspiracją do stworzenia tego outfitu był pokaz Burberry Prorsum, według mnie najpiękniejszy pokaz jesienno/zimowy tego roku. Mogłabym zabrać do swojej szafy absolutnie każdą rzecz prezentowaną na wybiegu. Począwszy od sweterków z sowami, spódnicach czy bluzkach w pasy, płaszczach, a skończywszy na pięknych butach, torebkach, parasolach.
Co prawda na wybiegu nie widziałam żadnego jelenia, ale niesamowicie podoba mi się połączenie "sweter z dzikim zwierzem + spódnica" dlatego postanowiłam wykorzystać ten pomysł w swojej stylizacji.
Nie jest to jedyna stylizacja którą stworzyłam pod wpływem tego pokazu, także stay tuned, niebawem pojawi się koń! :)

A co Wy myślicie o takim połączeniu ?
Całuję Sara.
















Mango jacket / Primark sweater and skirt / H&M snood and bag / Promod shoes 

35 komentarzy:

  1. super zestawik! wyglądasz obłędnie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jeleń jak to jeleń, mnie przypadła do gustu spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, ten sweterek i ta spódnica ! idealnie "*"

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pięknie wyglądasz!
    Sweter jest uroczy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek i spódniczka są cudne :)) No i ta kurteczka :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, masz racje, spodnica idealnie pasuje do jelenia. A jelen do kurtki;) Wszystko razem wyglada niebanalnie. Czekam na konia:)Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kurteczka i torebka !!<3
    zestaw bardzo fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestaw! Czerń, beż i bordo to kolory tej jesieni i idealnie Ci pasują!

    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie połączenie, przypadło mi do gustu:) sweterek jest piękny, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, jelonek :) Bije od Ciebie dobra aura i niesamowita świeżość :) Pozdrawiam, Monia D. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opinie swoja wyrazilam na Twoim Fanpage Facebook Saro, ale powtorze: Obłednie wygladasz, swietna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw fajny :) Wytknę Ci jednak błąd ortograficzny - jeże, jeżyki----- "Ż" :) Zmieniłaś się na twarzy, nie potrafię dokładnie tego określić... Jesteś w ciąży? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Już poprawiłam ;) Nie, nie jestem w ciąży, przytyłam trochę przez leki. Ale to długa historia. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. świetny zestaw:)! Świetnie wygląda ten sweterk ze spódniczką :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myślałam, że to sukienka. Dla mnie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Komin rewelacyjnie ożywił cały look:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten zestaw, jednak dobrałabym gładki sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw,wszystko mi się podoba.Sweterek genialny.Oglądać Cie na yt :))) obserwuję i pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ramoneskę masz piękną, a sweterek jest bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajnie, mam ten sam sweterek i ramoneskę. A sweter nawet miałam dziś na sobie w pracy :) Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeuroczy zestaw, wyglądasz pieknie!

    Jestem początkująca, zaczynam bawić się w blogowanie, dlatego zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz!! Chcę więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny zestaw ! i ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Również jestem zachwycona pokazem BP, szczególnie upodobałam sobie płaszcze, które wspaniale fałdują się w linii pionowej i zaznaczają talię za pomocą bardzo dziewczęcego paska. Motyw zwierząt na sweterkach to strzał w 10, umilają zimę :) Bardzo przyjemny outfit.
    Pozdrawiam,
    fashionatonement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny komin i ramoneska z akcentami złotego! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love that jacket and that sweater is so cute :)

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. tak spodobał mi się ten komin gdy pokazałaś go w haulu że od wczoraj i ja jestem jego posiadaczką :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)