czwartek, 15 sierpnia 2013

New in

Hej! 

Zapraszam Was dziś serdecznie, do obejrzenia najnowszych skarbów w mojej szkatułce ;) 
Wszystkie trzy błyskotki pochodzą ze sklepu Bellast o którym już kiedyś pisałam! Tym razem do mojej kolekcji trafiły dwie pary kolczyków (klikklik) i przepiękna bransoletka (klik). Jestem naprawdę zachwycona wykonaniem i jakością biżuterii, a bransoletka należy obecnie do moich ulubionych i ciężko zastąpić mi ją czymś innym na nadgarstku :P 
Jeśli poszukujecie czegoś na specjalną okazję, serdecznie zapraszam Was na stronę Bellast.com na której znajdziecie bardzo różnorodną biżuterię, gwarantuję że każda z Was znajdzie coś dla siebie! :)

Całuję Sara 




Bracalet and earrings- Bellast
Watch- Fossil

23 komentarze:

  1. ale cudowne, zakochalam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam błyskotki;))
    piękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja kochana bardzo fajny zegarek, też chcę jakiś kupić. Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna biżuteria... Gdzie ty sie podziewalas ?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękności :D chodźcie do mnie!;P

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne :):) chcę mieć takie same:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznosci wszystko mi sie podoba plus zegarek taki jakiego szukam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sklep i mają to czego bym chciała niekoniecznie ze złota i srebra które wyniosło by mnie krocie, chciałam się zapytać o przesyłkę -koszty, czas oczekiwania i sposób płatności. Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym linkiem masz sposoby płatności :http://www.bellast.com/help/payment.html , czas oczekiwania na przesyłkę to ok 3 tygodni! ;) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Piekna bizuteria! uwielbiam takie zegarki!
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale urocze świecidełka :) chyba sama sobie coś od swarovskiego zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zegarek bomba, szukam podobnego;) pozdrawiam;)
    http://vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny zegarek ! Wow, muszę chyba sobie coś takiego sprawić ! :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bransoletka... ostatnio wpadła mi w oko identyczna z Tom'a Forda tylko plastikowa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek -mistrz ♥ Każda kobieta powinna taki mieć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej hej!!! Fantastyczna biżuteria, uwielbiam takie świecidełka dobrej jakości, z zegarkiem prezentują się świetnie! nie dziwię się, że nie potrafisz ich zdjąć! pozdrawiam Cię serdecznie!! duży buziak dla Ciebie! m.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)