poniedziałek, 23 czerwca 2014

White and mint

Hej!
Witam ponownie! Na blogu znów pojawił się mały zastój, ale mam nadzieję, że nie na długo! Dziś kolejny set, tym razem z bardzo ładnego, słonecznego dnia w którym nie miałam ochoty wybijać się z tłumu, wolałam zostać nie zauważona, dlatego postawiłam na gładki, biały top i gładkie miętowe spodnie. Niby zwyczajnie, ale przez fajne dodatki typu buty, okulary, torebka czy zegarek, nasz stój wygląda jak byśmy mimo spokojnej bazy włożyły nieco wysiłku w jego skomponowanie ;)
Mam nadzieję, że się Wam podoba! 
Buziaki Sara ;)











H&M top
Cubus pants
Primark bag
Sinsay Sunnies
Bellast.com bracelet
Fosslil watch 
H&M necklace

11 komentarzy:

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)